Praca działu rozliczeniowego w Portalu Świadczeniodawcy

Zapraszamy na szkolenie on-line:
Praca działu rozliczeniowego w Portalu Świadczeniodawcy
27 marca 2025r. (czwartek)
w godz.: 10:00 – 13:00
Portal Świadczeniodawcy (PŚ) to platforma internetowa Narodowego Funduszu Zdrowia służąca do komunikacji z podmiotami medycznymi. Za jego pośrednictwem placówki muszą składać wnioski o kontrakty, raportować świadczenia i monitorować umowy jakie posiadają. Mnogość danych, które muszą się tam znajdować nastręcza wiele problemów pracownikom.
Zapraszamy na praktyczne szkolenie internetowe.
Podczas zajęć odpowiemy na Państwa pytania dotyczące PŚ, a na szkolenie dotyczące SZOI zapraszamy 6 marca 2025 r.
Program szkolenia:
- Komunikaty w portalu
- Monitorowanie świadczeń
- Struktura organizacyjna
- Zasoby świadczeniodawcy
a. Personel
b. Sprzęt medyczny - Umowy podwykonawstwa
- Zgłoszenie zmiany do umowy
- Generowanie profilu świadczeniodawcy
Zgłoszenia proszę wysłać na adres: anna.janiszewska@iuz.org.pl
Na Państwa pytania odpowiemy pod numerem tel.: 693 793 600
Informacje organizacyjne:
Termin szkolenia: 27 marca 2025 r.
Czas trwania: 10:00 – 13:00
Szkolenie internetowe – platforma: MICROSOFT TEAMS – nie wymaga instalacji programu!
Zgłoszenia proszę wysłać na adres: anna.janiszewska@iuz.org.pl
Na Państwa pytania odpowiemy pod numerem tel.: 693 793 600
Koszt uczestnictwa*:
450 zł – netto od osoby – zgłoszenia do 18 marca 2025 r
500 zł – netto od osoby – zgłoszenia od 19 marca 2025 r
- Po otrzymaniu zgłoszenia wystawiamy fakturę pro-forma z danymi do płatności
- Fakturę VAT wystawimy w dniu szkolenia, po otrzymaniu od Państwa wpłaty
- Faktury wysyłamy na wskazany na zgłoszeniu adres e-mail
- Link kierujący do szkolenia prześlemy uczestnikom szkolenia po otrzymaniu wpłaty, na 1-2 dni przed szkoleniem.
W przypadku braku potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia w ciągu jednego dnia lub braku faktury pro-forma – prosimy o kontakt telefoniczny!