Jakość – praktyczne aspekty funkcjonowania systemu jakości i bezpieczeństwa pacjenta w kontekście procesu autoryzacji

Zapraszamy na szkolenie on-line:
Jakość –
praktyczne aspekty funkcjonowania
systemu jakości i bezpieczeństwa pacjenta
w kontekście procesu autoryzacji
21 maja 2025r. (środa)
w godz.: 10:00 – 13:00
Zapraszamy na szkolenie podczas którego omówimy kluczowe zagadnienia związane z wdrożeniem Wewnętrznego systemu zarządzania jakością i bezpieczeństwem, zarządzaniem zdarzeniami niepożądanymi w kontekście nadchodzącego procesu autoryzacji.
Wiemy jak obecnie dużym wyzwaniem dla podmiotów leczniczych jest wdrożenie rozwiązań jakościowych, dlatego szkolenie poprowadzi nasz ekspert, który w codziennej pracy zajmuje się opracowywaniem i wdrożeniem jakościowych norm wewnętrznych w podmiotach leczniczych.
Program:
- Wymogi ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta – przypomnienie najważniejszych kwestii
- Wewnętrzny system – przykłady raportowania na podstawie danych z HIS
- Proces autoryzacji podmiotów leczniczych – omówienie obszarów wraz z przykładami praktycznych rozwiązań
- Proces analizy zdarzeń niepożądanych – co powinna zawierać dokumentacja?
- Analiza ryzyka w kontekście wskazywania obszarów do doskonalenia w wewnętrznym programie jakości.
Informacje organizacyjne:
Termin szkolenia: 21 maja 2025 r.
Czas trwania: 10:00 – 13:00
Szkolenie internetowe – platforma: MICROSOFT TEAMS – nie wymaga instalacji programu!
Zgłoszenia proszę wysłać na adres: anna.janiszewska@iuz.org.pl
Na Państwa pytania odpowiemy pod numerem tel.: 693 793 600
Koszt uczestnictwa*:
450 zł – netto od osoby – zgłoszenia nadesłane do 12 maja 2025 r
500 zł – netto od osoby – cena regularna
- Po otrzymaniu zgłoszenia wystawiamy fakturę pro-forma z danymi do płatności
- Fakturę VAT wystawimy w dniu szkolenia, po otrzymaniu od Państwa wpłaty
- Faktury wysyłamy na wskazany na zgłoszeniu adres e-mail
- Link kierujący do szkolenia prześlemy uczestnikom szkolenia po otrzymaniu wpłaty, na 1-2 dni przed szkoleniem.
W przypadku braku potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia w ciągu jednego dnia lub braku faktury pro-forma – prosimy o kontakt telefoniczny!