Centralna Baza Endoprotezoplastyki stawowej – realizacja i rozliczanie
Zapraszamy na szkolenie on-line:
Centralna Baza Endoprotezoplastyki stawowej – realizacja i rozliczanie
WARSZAWA, 22 października 2021 r. (środa)
w godz.: 10:00 – 13:00
NFZ prowadzi od 2005 roku Centralną Bazę Endoprotez (CBE) rejestr endoprotezoplastyk w celach kontrolnych, informacyjnych i statystycznych. Z początkiem tego roku uległa zmianie baza danych wprowadzana do CBE i zakres jej dostosowano do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 03 grudnia 2019 roku. Zmieniono też nazwę na REJESTR ENDOPROTEZ (RE). Szpitale udzielające świadczeń endoprotezoplastyki narządu ruchu zobowiązane zostały do sprawozdania w formie elektronicznej szczegółowych informacji w bazie Rejestru Endoprotez.
Chcemy Państwu przybliżyć nowy zakres danych objętych sprawozdawczością, a także zaznaczyć, że sprawozdawczość wykonywana w CBE jest uzupełnieniem sprawozdawczości jaką świadczeniodawca wykonuje w związku z rozliczaniem udzielonych świadczeń i dlaczego musi być ona zgodna z rozliczanymi z Płatnikiem publicznym produktami.
Szkolenie poprowadzą:
Lek. Krzysztof Uszyński – specjalista ortopeda, traumatolog. Konsultant Wojewódzki w dziedzinie Ortopedii i Traumatologii dla Dolnego Śląska, Kierownik oddziału urazowo-ortopedycznego szpitala MSWiA we Wrocławiu. Niegdyś dyrektor departamentu kontroli i nadzoru Dolnośląskiej Kasie Chorych i NFZ oraz szpitala w Miliczu. Jeden z twórców pierwszego JGP w Polsce zastosowanego między innymi na Dolnym Śląski i Podkarpaciu.
Współautor pierwszej w Polsce publikacji dla pacjentów „Mam sztuczny staw biodrowy”. Autor licznych publikacji z zakresu ortopedii i traumatologii oraz zarządzania w medycynie, pierwszy w Polsce wszczepił endoprotezy (biodra Metafix, MiniHip, Trinity firmy Corin) oraz pierwszy w Europie endoprotezę kolana (XN firmy Chunli).
Program:
- Po co Rejestr Endoprotez (RE) dawniej Centralna Baza Endoprotez (CBE)?
- Jak zalogować się do systemu RE?
- Kto jest uprawniony do sprawozdania danych do bazy Rejestru Endoprotez?
- Zasady i zakres danych sprawozdawania danych do RE.
- RE jako uzupełnienie sprawozdawczości wykonywanej w związku z rozliczaniem do NFZ
- Możliwe obszary kontroli Płatnika
Informacje organizacyjne:
Termin szkolenia: 22 października 2021 r.
Czas trwania: 10:00 – 13:00
Szkolenie internetowe – platforma: MICROSOFT TEAMS – nie wymaga instalacji programu!
Koszt uczestnictwa:
350 zł netto od osoby– zgłoszenia do 15 października 2021 r.
400 zł netto od osoby – zgłoszenia od 16 października 2021 r.
- Po otrzymaniu zgłoszenia wystawiamy fakturę pro-forma z danymi do płatności
- Fakturę VAT wystawimy po otrzymaniu od Państwa wpłaty
- Faktury wysyłamy na wskazany na zgłoszeniu adres e-mail
- Link kierujący do szkolenia prześlemy uczestnikom szkolenia po otrzymaniu wpłaty
Wypełniony formularz zgłoszeniowy proszę wysłać na adres: anna.janiszewska@iuz.org.pl
Na Państwa pytania odpowiemy pod numerem tel.: 693 793 600
W przypadku braku potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia w ciągu jednego dnia lub braku faktury pro-forma – prosimy o kontakt telefoniczny!