Nowe standardy akredytacyjne dla działalności leczniczej, wewnętrzny system jakości a autoryzacja podmiotu leczniczego przez NFZ
Zapraszamy na szkolenie on-line:
Nowe standardy akredytacyjne dla działalności leczniczej,
wewnętrzny system jakości a autoryzacja podmiotu leczniczego przez NFZ
23 października 2024r. (środa)
w godz.: 10:00 – 13:00
Celem szkolenia jest omówienie nowego standardu akredytacyjnego dla działalności leczniczej w rodzaju całodobowe i stacjonarne świadczenia zdrowotne szpitalne opublikowanego 6 września 2024 r. w Dzienniku Urzędowym Ministra Zdrowia, w kontekście wymogu posiadania przez podmiot leczniczy wewnętrznego systemu jakości oraz podjęcia działań przygotowujących do procesu autoryzacji.
Program szkolenia:
- Struktura wewnętrznego programu jakościowego, a nowy standard akredytacyjny.
- Aspekty ryzyka w programie jakości, w tym zarządzanie ryzykiem w procesie monitorowania zdarzeń niepożądanych.
- Proces autoryzacji podmiotów leczniczych, jak się przygotować.
Wypełniony formularz zgłoszeniowy proszę wysłać na adres: anna.janiszewska@iuz.org.pl
Na Państwa pytania odpowiemy pod numerem tel.: 693 793 600
Informacje organizacyjne:
Termin szkolenia: 23 października 2024 r.
Czas trwania: 10:00 – 13:00
Szkolenie internetowe – platforma: MICROSOFT TEAMS – nie wymaga instalacji programu!
Zgłoszenia proszę wysłać na adres: anna.janiszewska@iuz.org.pl
Na Państwa pytania odpowiemy pod numerem tel.: 693 793 600
Koszt uczestnictwa*:
450 zł – netto od osoby– zgłoszenia do 16 października 2024 r.
500 zł – netto od osoby – zgłoszenia od 17 października 2024r.
- Po otrzymaniu zgłoszenia wystawiamy fakturę pro-forma z danymi do płatności
- Fakturę VAT wystawimy w dniu szkolenia, po otrzymaniu od Państwa wpłaty
- Faktury wysyłamy na wskazany na zgłoszeniu adres e-mail
- Link kierujący do szkolenia prześlemy uczestnikom szkolenia po otrzymaniu wpłaty, na 1-2 dni przed szkoleniem.
W przypadku braku potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia w ciągu jednego dnia lub braku faktury pro-forma – prosimy o kontakt telefoniczny!