Rachunek kosztów w podmiocie leczniczym
Zapraszamy na SZKOLENIE STACJONARNE:
Rachunek kosztów w podmiocie leczniczym
– warsztaty z obliczania kosztów procedury medycznej
WARSZAWA, 5 października 2021 r. (wtorek)
w godz.: 9:30 – 14:00
Jednym z większych problemów związanych z budowaniem rachunku kosztów jest ustalenie i zastosowanie metodologii obliczania kosztu procedury. Specyfika każdej placówki medycznej oraz różnorodność standardów diagnostyczno-terapeutycznych często wymaga indywidualnego podejścia.
Podczas warsztatów przedstawimy konkretne przykłady zastosowania danych do budowania matrycy i metodologii określenia kosztu procedury jako składowej kosztów świadczeń.
Warsztaty poprowadzą: Rafał Janiszewski i Emilia Sujkowska.
Program:
- Zakres i źródła danych o zdarzeniach medycznych i kosztach bezpośrednich procedury medycznej.
- Klasyfikacja procedur medycznych i metodologia agregowania danych wokół procedur i świadczeń.
- Omówienie przykładów zakresu danych i sposobu ich zastosowania do obliczania bezpośrednich kosztów sprawozdanego do NFZ świadczenia
- Koszty pośrednie i sposoby ich przydzielania do procedur i świadczeń – przedstawienie
przykładów. - Dyskusja, odpowiedzi na Państwa pytania.
Szkolenie ma charakter warsztatowy, dyskusyjny – posiadamy ograniczoną ilość miejsc, decyduje kolejność zgłoszeń.
Zachęcamy do przedstawienia własnych przykładów, problemów związanych z obliczaniem kosztów.
Informacje organizacyjne:
Termin szkolenia: 5 października 2021r.
Czas trwania: 9:30 – 14:00
Miejsce: Warszawa, ul. Chałubińskiego 8, sala konferencyjna (parter) – 350 metrów od Dworca Centralnego PKP Warszawa
Koszt uczestnictwa:
500 zł netto od osoby
400 zł netto od osoby – dla uczestników szkolenia on-line 15.09.2021r.
W przypadku niespełnienia warunków art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. C ustawy o VAT lub §3 ust. 1. pkt. 14 Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień kwota szkolenia będzie powiększona o 23% podatku VAT.
Zgłoszenia proszę wysyłać na adres e-mail: anna.janiszewska@iuz.org.pl
- Po otrzymaniu zgłoszenia wystawimy Państwu fakturę pro-forma z danymi potrzebnymi do płatności.
- Po otrzymaniu wpłaty lub potwierdzenia wpłaty wysyłamy do Państwa personalizowaną WEJŚCIÓWKĘ, na podstawie której dokonana zostanie weryfikacja uczestnictwa przed rozpoczęciem szkolenia.
- Po otrzymaniu Państwa wpłaty – wystawiamy fakturę VAT, wysyłamy pocztą na wskazany na zgłoszeniu adres.
W przypadku braku potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia w ciągu jednego dnia, proszę o kontakt telefoniczny!
Na Państwa pytania odpowiemy pod numerem tel.: 693 793 600 lub 22 610 42 39