Zadzwoń do nas

Szkolenia z list oczekujących

Zapraszamy na szkolenie

Harmonogramy przyjęć – w teorii i w praktyce

WARSZAWA,  13 LISTOPADA 2019 r.

Harmonogramy przyjęć wprowadzone przepisami Ustawy z dnia 6 grudnia 2018 r. o zmianie niektórych ustaw w związku z e -skierowaniem oraz listami oczekujących na udzielenie świadczenia opieki zdrowotnej wprowadziły dużo zamieszania w podmiotach leczniczych.

Od 1 września 2019r. świadczeniodawcy mają nowe narzędzie do prawidłowej organizacji udzielania świadczeń zdrowotnych. Harmonogramem przyjęć muszą być objęci wszyscy pacjenci, którym udzielane jest świadczenie zdrowotne w podmiocie. Nowe przepisy wprowadzają obowiązek gromadzenia danych o świadczeniobiorcy, o udzielonym świadczeniu i świadczeniodawcy. Dane, które są sprawozdawane i przekazywane do Narodowego Funduszu Zdrowia w pełni obrazują, jak wygląda sytuacja udzielania świadczeń w konkretnym podmiocie leczniczym. Umożliwia to większą kontrolę płatnika. Prawidłowe prowadzenia harmonogramów przyjęć przede wszystkim ułatwią organizację pracy w podmiocie leczniczym, a także umożliwią w pełni wykorzystanie zasobów kadrowych.

Podczas zajęć omówimy zarówno wszystkie regulacje prawne związane z harmonogramami przyjęć, jak również przedstawimy praktyczne rozwiązania kluczowych problemów organizacyjnych związanych z udzielaniem świadczeń zdrowotnych i umieszczaniem pacjenta w harmonogramie przyjęć. Wskażemy jak łatwo dostosować się do obowiązujących przepisów.

Tematy do omówienia:

1. Podstawy prawne harmonogramów przyjęć.
  2. Świadczenia zdrowotne objęte harmonogramem przyjęć od 1 września 2019r. i od 1 stycznia 2020r.
  3. Status świadczeniobiorcy w harmonogramie przyjęć.
  4. Dane gromadzone przez świadczeniodawców w harmonogramie przyjęć.
  5. Zakres i tryb przekazywanych danych do Narodowego Funduszu Zdrowia.
  6. Praktyczne zastosowanie – jak prawidłowo umieszczać świadczeniobiorcę w harmonogramie przyjęć?

Zajęcia poprowadzi:

Katarzyna Adamska

Informacje organizacyjne:

Termin szkolenia: 13 listopada 2019r.

Czas trwania: 9:00 – 14:00

Miejsce: ul. Chałubińskiego 8 w Warszawie, sala konferencyjna nr 2, parter 300 metrów od Dworca Centralnego PKP w Warszawie.

Koszt uczestnictwa:

200 zł netto – cena regularna

180 zł netto – dla placówek zgłaszających minimum 3 osoby

W przypadku niespełnienia warunków art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. C lub §3 ust. 1. pkt. 14 ustawy o VAT kwota szkolenia będzie powiększona o 23% podatku VAT

Zgłoszenia można wysyłać do: 8 listopada 2019 r. (piątek) na nasz adres e-mail: ilona.jasielska@iuz.org.pl

1. Po otrzymaniu zgłoszenia wystawimy Państwu fakturę pro-forma z danymi potrzebnymi do płatności.
  2. Po otrzymaniu potwierdzenia wpłaty wysyłamy do Państwa personalizowaną WEJŚCIÓWKĘ, na podstawie której dokonana zostanie weryfikacja uczestnictwa przed rozpoczęciem szkolenia.
  3. Po otrzymaniu Państwa wpłaty – wystawiamy fakturę VAT, wysyłamy na wskazany na zgłoszeniu adres.

W przypadku braku potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia w ciągu jednego dnia, proszę o kontakt telefoniczny!

Na Państwa pytania odpowiemy pod numerem tel.: 697 602 707 lub 22 610 42 39

* * * W cenę wliczona jest przerwa kawowa * * *

Formularz zgłoszenia

JUŻ WKRÓTCE KOLEJNE SZKOLENIA