Zasady postepowania z „trudnym pacjentem” – czyli o sztuce komunikacji, manipulacji i relacji
Zapraszamy na szkolenie on-line:
Zasady postępowania z „trudnym pacjentem”
– czyli o sztuce komunikacji, manipulacji i relacji
25 stycznia 2022r.
godzina 10.00 – 13.00
platforma: MICROSOFT TEAMS – nie wymaga instalacji programu!
Z pewnością często zdarza się Państwu w codziennej pracy prowadzić trudne rozmowy z pacjentem czy też rodziną… Od sytuacji konfliktowych, poprzez konieczność przekazywania informacji. Niejednokrotnie trudne rozmowy odbywają się również pomiędzy współpracownikami.
Czasem zdarzają się w życiu prywatnym.
Od czego zależy skuteczne komunikowanie?
Na ile i jakimi metodami możemy wpływać na przebieg rozmowy?
Podczas szkolenia przekażemy odpowiedzi na te i inne pytania
W trakcie szkolenia Rafał Janiszewski przedstawi:
- Co jest najważniejsze w rozmowie
- Typy osobowości i zachowań – jak lepiej zrozumieć rozmówcę
- Typy trudnych rozmówców – jak szybko rozpoznać osobę dominującą, sceptyczną, konfrontacyjną czy doniosłą?
- Magiczne słowa zmieniające ton rozmowy. Predykaty i inne „klucze” dotarcia do trudnego rozmówcy
- Sztuka manipulacji jako narzędzie do porozumienia
- Rozmowa z dzieckiem pacjentem
Informacje organizacyjne:
Termin szkolenia: 25 stycznia 2022 r.
Czas trwania: 10:00 – 13:00
Szkolenie internetowe – platforma: MICROSOFT TEAMS – nie wymaga instalacji programu!
Koszt uczestnictwa:
350 zł netto od osoby– zgłoszenia do 17 stycznia 2022 r.
400 zł netto od osoby – zgłoszenia od 18 stycznia 2022 r.
- Po otrzymaniu zgłoszenia wystawiamy fakturę pro-forma z danymi do płatności
- Fakturę VAT wystawimy po otrzymaniu od Państwa wpłaty
- Faktury wysyłamy na wskazany na zgłoszeniu adres e-mail
- Link kierujący do szkolenia prześlemy uczestnikom szkolenia po otrzymaniu wpłaty
Wypełniony formularz zgłoszeniowy proszę wysłać na adres: anna.janiszewska@iuz.org.pl
Na Państwa pytania odpowiemy pod numerem tel.: 693 793 600
W przypadku braku potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia w ciągu jednego dnia lub braku faktury pro-forma – prosimy o kontakt telefoniczny!