22 610 42 39

Zadzwoń do nas

Facebook

Zasady postepowania z „trudnym pacjentem” – czyli o sztuce komunikacji, manipulacji i relacji

Zapraszamy na szkolenie on-line:

Zasady postępowania z „trudnym pacjentem”
– czyli o sztuce komunikacji, manipulacji i relacji

25 stycznia 2022r.
godzina 10.00 – 13.00

platforma: MICROSOFT TEAMS – nie wymaga instalacji programu!

Z pewnością często zdarza się Państwu w codziennej pracy prowadzić trudne rozmowy z pacjentem czy też rodziną… Od sytuacji konfliktowych, poprzez konieczność przekazywania informacji. Niejednokrotnie trudne rozmowy odbywają się również pomiędzy współpracownikami.
Czasem zdarzają się w życiu prywatnym.

Od czego zależy skuteczne komunikowanie?

Na ile i jakimi metodami możemy wpływać na przebieg rozmowy?

 

Podczas szkolenia przekażemy odpowiedzi na te i inne pytania

 

W trakcie szkolenia Rafał Janiszewski przedstawi:

  1. Co jest najważniejsze w rozmowie
  2. Typy osobowości i zachowań – jak lepiej zrozumieć rozmówcę
  3. Typy trudnych rozmówców – jak szybko rozpoznać osobę dominującą, sceptyczną, konfrontacyjną czy doniosłą?
  4. Magiczne słowa zmieniające ton rozmowy. Predykaty i inne „klucze” dotarcia do trudnego rozmówcy
  5. Sztuka manipulacji jako narzędzie do porozumienia
  6. Rozmowa z dzieckiem pacjentem

Informacje organizacyjne:

Termin szkolenia: 25 stycznia 2022 r.
Czas trwania: 10:00 – 13:00
Szkolenie internetowe – platforma: MICROSOFT TEAMS – nie wymaga instalacji programu!

Koszt uczestnictwa:
350 zł netto od osoby– zgłoszenia do 17 stycznia 2022 r.
400 zł netto od osoby – zgłoszenia od 18 stycznia 2022 r.

 

  • Po otrzymaniu zgłoszenia wystawiamy fakturę pro-forma z danymi do płatności
  • Fakturę VAT wystawimy po otrzymaniu od Państwa wpłaty
  • Faktury wysyłamy na wskazany na zgłoszeniu adres e-mail
  • Link kierujący do szkolenia prześlemy uczestnikom szkolenia po otrzymaniu wpłaty

 

Wypełniony formularz zgłoszeniowy proszę wysłać na adres: anna.janiszewska@iuz.org.pl

Na Państwa pytania odpowiemy pod numerem tel.: 693 793 600     

 

 

W przypadku braku potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia w ciągu jednego dnia lub braku faktury pro-forma – prosimy o kontakt telefoniczny!

Formularz zgłoszenia